Wat zijn hulplijnen?

Je dieren verzorgen zoals ze dat gewend zijn
 

Met huisdierenhulplijn kun je zelf kiezen wie je aanwijst als hulplijn. Dit kan een familielid, vriend, buur of goede kennis zijn. Je kunt deze persoon gemakkelijk uitnodigen via de website door een e-mail te sturen met het verzoek om jouw hulplijn te worden.

Je hebt volledige controle over welke informatie toegankelijk is voor elke hulplijn. Indien nodig kan deze toegang tijdelijk zijn. Zo bepaal je zelf wie wat mag zien en wanneer deze persoon toegang heeft tot de gegevens.

Elke genodigde kan bij de uitnodiging via e-mail zelf beslissen of ze jouw hulplijn willen zijn. Op de website heb je een overzicht van al jouw hulplijnen, zodat je ze kunt beheren; bewerken, uitschakelen of verwijderen en indien nodig een e-mail kunt sturen.

Je merkt één persoon aan als je primaire hulplijn. Deze persoon heeft toegang tot alle gegevens van al je huisdieren. De contactgegevens van deze persoon (naam, e-mail en telefoonnummer) zullen worden weergegeven op je hulpkaart pagina. Dit is de pagina die getoond wordt als je persoonlijke code wordt opgezocht in het geval van nood. Lees hier meer over je hulpkaart en persoonlijke code.

Je andere hulplijnen kun je aan-en uitzetten, zo kun je bijvoorbeeld iemand tijdelijk toegang geven tot de informatie als diegene op je (huis)dieren en mogelijk je huis gaat passen.

Je kunt zoveel hulplijnen toevoegen als nodig is.